Ayse-hambal Merhaba kızlar ben 17+5 im ve baya zayıfım zayıflar daha erken hisseder falan dediler ama hala hissetmiyorum normal mi siz kaçıncı haftalarınızda hissettiniz.
Dnzalm Ayse-hambal bende 19+3 teyim 19.hafta girişinde damar seyirmesi gibi hissettim sonra o da geçti endişelendim öyle olunca da
14022024 Ayse-hambal daha erken canım ilk gebeliğin sen birazdaha geç hissediyorsun aslında geç fark ediyorsun 21+22 haftalarda net farkedersin canım ben ilk oğlumda 21 haftada farkettim ikinci oğlumda 19 haftalıktim farketim
A14B05T Çok erken bence birkaç haftaya hissedersin önce bir göz seyirmesi gibi başlıyor sonra sonra anlıyorsun bebek olduğunu ☺️
chngmom tam 18. haftama girdiğim gece hissetmiştim ilk, kanat çırpma efekti gibi bir şeydi ilk zamanlar 🥹