Papatyael47 benim kürtajdan sonra oldu ama teki de emiyor süt kesilmis onda ondan o bide hamilesin ya digeride besin almalı ilk bebeğindr 17 aylık olmuş bir ayda ayirilmasi olsa tam iyi denk gelir doktor a danışma yani benim oğlum tek tarafı emdiği için belimde ve omurgamda sıkıntı var fizik tedavi kadın hastalıkları hepsi çocuk doktoru bile çok emzirilmis bu kadara gerek yok dediler 1 yaşına kadar ideal iki de ideal ama kesilmesi gerek dendi bunda 1 yaşında keserim memeden mesela belimde kaldirmaz artij