Ayse1 Gmzcngi kesesi bozulmadıysa bekletirdi ama kese bozulduysa zehirler doktor doğru söylemiş.ama yine de bi doktora daha gitmekte fayda varmış
Gmzcngi Ayse1 keseyle ilgili birşey dememiş ki canım kalbi durmuş demiş dış gebelik değil demiş seni zehirliyor suan falan demiş😢
Gmzcngi silacetin88 bende inanamıyorum gercektrn canım hayırlısı böyleymiş ama neden böyle yapıyoe doktorlar anlamıyorum beklemeleri gerekşrdi 1 hafta sonra gel deseydi daha 6 haftalık🤭 sizin bebiş yaşıyor değilmi şuan
silacetin88 Gmzcngi yok hayatım malesef yaşamıyor hapla düşük yaptım şuan tekrar hamileyim bu sefer sağlıklı olcak inşallah
Gmzcngi Deryakaya1802 bende bu kdr erkenini hic duymamıstım normalde ne olr ne olmaz diye doktorlar bekletirler genelde bende zehirlemesi icin büyük olması gerek diye biliyorum ama hayırlısı ne diyimki🥺
Deryakaya1802 Gmzcngi hayırlısı kuzum ne diyim, üzüldüm yani. Doktorlara da güvenemiyoruz artık. Yazık 😐
Gmzcngi R_Arslan ilk gebelik bu konulardada pek bilgisi yok kimseyede sormadan pat diye karar vermişler bencede beklemelilerdi🙄😢
Snshn Gmzcngi bu saatten sonra tek yapılması gereken kürtaj olan kişiye destek vermek ve dua edelim inşallah en yakın zamanda tekrar hayırlısıyla kucağına alır yavrusunu
Gmzcngi Snshn amin inşallah canım elimden geleni yaptım yanında oldum şimdi dua ediyorum inşallah isteyen herkeze nasip eder Rabbim🤲
Gmzcngi Deryakaya1802 evet onlarada güven yoksa ne yapalım bilmiyorum hayırlısı kuzum kısmet değilmiş Allahın takdiri😢🤲
Pszge Bende 6 haftalıkken hiç duymadık kalp atışını dr um iki hafta bekletti beni kanamam başlayınca iki hafta sonra tekrar baktı ultrasondan kalp atımı yok öyle kürtaja aldı beni. İlk gebelikte işte bilinmiyor ki ama bi haber vereymiş birilerine paldur hop olmuş