Biliyorsunuz uzun zamandır bebek istiyorum sürekli
Birşeyler deniyorum ama bu ay vitamin takviyesine falan başladım ve nedense içimde çok güzel hisler var sanki bu ay hamile kalacakmışım kesin gibi beynim böyle hissettiriyor bana, hamile birini gördüğümde eskiden içim giderdi üzülürdüm ama şimdi sanki kendimde hamile kalmışım nasılsa gibi düşünüp hiç başka hamilelere özenmiyorum. Anlatabiliyor muyum bilmiyorum çok değişik duygular içerisindeyim 😅😅😅