Asilzedemom Bnguuu_102 orası bilinmez ama prosudurleri böyle benim ablam 2014 de yaptı ilk dogumu 5 doz yapılmış 5 aylık 6 aylık 7 aylık doğumdan sonra 1 . Ay ve 2. Ay ikinci bebeği 2020 doğumlu yapılmadı mesela
Asilzedemom Bnguuu_102 doktorunuza bir danışın isterseniz ilk gebelikte 3 doz mu olmalıyım 5 doz mu diye sizin doktorunuzun görüşü nasıl
Bnguuu_102 Asilzedemom inanır mısın ne perinatoloji ne kendi doktorum hiç bir şey demedi sadece sağlık ocağı aradı yaptırmak istersen gel dedi 2 doz için
Asilzedemom Bnguuu_102 benide doktorum yolladı sağlık ocağı ne aradı ne sordu ama doktor a sormadan yaptırmayın siz
myangelson Dilekulgtt 2 sene önce 2 doz oldum bu hamileliğimde perinatoloji takipliyim tek doz ol yeter dedi bende cuma günü oldum
Dilekulgtt myangelson anladım benimde toplam 4 doz oldu ama 5 yıl oldu tabi 3 doz üstüne beni rahatsız etti o yüzden korkuyorum
myangelson Dilekulgtt ne gibi rahatsızlık oldu ki? Aşı vuruldugum gün bende de halsizlik baş ağrısı burun akıntısı gibi rahatsızlıklar olmuştu ertesi gün geçti
dilaradoyan Dilekulgtt ilk gebeliğimde iki doz olmuştum, bu sefer tek doz yapılacağını söyledi doktorum
Asilzedemom dilaradoyan bilmiyorum gerçekten doktor devlet hastanesindeki 5 doz olmalı dedi sağlık ocağına kendim gittim aa evet diyip şaşırdılar niye yapılmadı dediler bilmem dedim bunda da kendim geldim cagiricaniz yok dedim orası da iki doz olacak dedi
myangelson Dilekulgtt Allah Allah söylediniz mi doktora veya sağlık ocağına bana akşam ateş sıtma falan yapabilir parol içersin dediler de o söylediklerim oldu bir de 2 gün kol ağrısı hareket ettirdikce
Dilekulgtt myangelson normalde boyun düzleşmesi var kolum agrıyınca oraya vurmuş olabilir ama doktora soracağım sorun olmazsa olmayacağım 2.dozu