Merhaba 2 kere Zeynep kamile gittim iki farklı doktora doktor değil genelde pratisyen hekimler muayene ediyor genelde ben zuhal dinç ve Özgür kartala gitmiştim doktor olarak zuhaldeki hekim fena değildi Özgür kartaldaki hekim ise muayenesi 5 dk bile sürmedi klasik devlet hastanesi aslında ama ben bi önceki doğumumu orda gerçekleştirdim ve memnun kaldım onun için şuan tekrar Zeynep kamili tercih etme sebebimdir zaten muayenedeki doktordan çok doğum doktoru ve ekibi önemli olan doğumda tavsiye ederim ☺️