Kızlar ya geçen gün kanamam oldu 2 gün hastanede yattım progestan fitil kullanıyorum çok şükür kanamam geçti bebek de iyi ancak ben afedersiniz büyük abdestimi yapmaya korkar oldum ya yanlışlıkla ıkınırsam da yine kanamam olur diye. Başına gelen var mı?