Emmyyne 35+2 haftalık hamileyim bugun sarı krem renkte jölemsi yapışkan slime gibi akıntı geldi nişan dedikleri bu mu daha erken değil mi benim gibi bu haftalarda bu şekilde akıntısı olan oldu mu
_biranneadayi Emmyyne Canım nişan geldi diye doğum olacak diye bir şey yok korkma gelmiştir gelebilir. Nişandan 3-5 hafta sonra gelen de var Bende 38de geldi 40da doğum yaptım
Guzelanne56 Emmyyne benım 35 de geldı yarın 37 oluyorum planlı sezeryan olacagım ama sancı su gelmesı vs olmadı mesela bende
zeynosileannis Emmyyne 2-3 hafta sonra da olabilir 2-3 günde benim 3 gün sonra olmuştu ama haftam gelmişti zaten. Nişan gelince hemen doğum olmuyor kontrole gidince söyleyin rahim ağzı yumuşayınca yada açılma başlayınca gelir demişti bana doktor ama açılma bile olsa hemen doğum olmuyor
Yaprak34 34+2 benimde 10 dk önce sarı sümüklü birsey geldi. Dünde doktorum rahimde yumuşama var demişti acaba nişan mı bende bilemedim çok erken değil mi ?
Emmyyne Yaprak34 Ben normalde akıntılarımı takip ediyordum ilk defa boyle bir akıntı gördüm cumartesi günü kontrole gideceğim doktora sorucam o zaman size de bilgi veririm
Yaprak34 Emmyyne Ben daha yeni yeni tahlil yaptırdım enfeksiyon olduğunu da düşünmüyorum ama emin olamadım. Tamamdır teşekkür ederim
myangelson Emmyyne değişiyor bazılarında 2-3 gün sonra oluyor bazılarında 2-3 haftayı buluyor doktorunuza söyleyin olmazsa muayene eder duruma göre bilgi verir
Guzelanne56 Emmyyne serklajlıyım ben rahım ağzı sıkıntıya gırmeye başlamış bebek kendı gelmeden doktorum alıcak rıske atmayacak
_biranneadayi Emmyyne Kimi pembe olur kimi kahverengi olur ama baya koyu kıvamlı bir şeydir canım. Nimete benzetmek gibi olmasın da yumurtanın beyazı gibi tek kalıp şeklinde
Emmyyne rubeyyisarah Hayır hâlâ bekliyorum 37+6 bir hafta sonra yine aynı akıntıdan geldi 2 cm açılmam varmış ama gelen giden yok