Angel23 ozde0636 erkek olabilir bu sene erkek senesi yaa atada bir iki tane kız oluyur aşırı derece erkek gebeler var benimde erkek gibi fasulye kese oğlumda da öyleydi
Eysanmom Rabia_1634 burada 13 haftalık gittiğimizde. Daha net belli değildi doktor dedi birşey diyemem
Rabia_1634 GirlandBoy_Mom seninki de fasülye şeklinde onun dışında çok belli olmuyor Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bu sene hepimiz erkek doğurucaz😂
GirlandBoy_Mom Rabia_1634 ay kime sorsam erkek bende peşinize vericem heralde 😅sağlıklı olsunlarda kız erkek fark etmiyor 🤲