Kubra0021 Kızlar 12 haftalık gebeyim bugün ikili test için gittim doktora ısrar ettim bu haftalarda yanılma oluyor dedi tahmin yurutu erkeğe benzetim keseyi dedi ama yanılma payı yüksek dedi öyle olupts sonradan değişen oldumu cinsiyet
Mervis61 Kubra0021 evet benim 12. Haftada yüzde 98 erkek demişti 18 de kız dedi detaylıda da kız denildi şu an kız 👧
Yuuki Kubra0021 Bende başta ne denirse o denmişti öyle de oldu ama bu haftalarda söylenene çok ihtimal veremiyorum yinede detaylıya kadar guvenmemekte fayda var
zeynosileannis Kubra0021 ben detayliya kadar asla cinsiyete güvenmiyorum herşey olabilir birde 12. hafta erken biraz
Ebru_ebru Kubra0021 Benimde tüm belirtilerim hissettiğim kızdı ama doktor Erkek olacağını söyledi hayırlısıyla gelsin 🙏