Benim bebeklerim hiç kanala gitmedi doğarken direkt yerinden kalkıp geldiler. İki hamileliğimde de olmayan birşey yaşıyorum iki gündür acaba kanala mı iniyor diyorum. İç bacak kaslarıma kramp giriyor bacaklarımı açınca rahatlıyorum ama normal bir şekilde yürüyemiyorum. Cuma günü randevum var doktora soracağım