hemsiregebe Arkadaşlar merhaba.Muayene,doğum,ikili tarama,üçlü tarama vb. testlerin şeker yüklemelerin ya da ekstra çıkan ücretler hakkında bilgisi olan var mı? Telefonda doğum,test ücretleri hakkında bilgi vermiyorlar. Yardımcı olursanız çok sevinirim🙏🏻
AyEr hemsiregebe çoğu hastane vermıyor canım anca gıdıp oğrenıceksın yada burda gıden bırınden oğrenıceksın uste kalsın postun 🤗