Kubrabsyg Kızlar merhaba ablamın 8 senedir bebeişi olmuyordu ben İstanbul’da yaşıyorum benim. Yanıma geldi belim ağrıyor günüm geçti dedi sürekli geçiyor ama gene de gel test yapalım dedim ve böyle bir çizgi belirdi
gokyuzu777 Kubrabsyg canm insallah gebedir ama testler yanıtabiliyor sonradan hayal kırıklığı yaşamamak için kan verın
akidesekeri Kubrabsyg prodoctor kullandım iki kere test yaptım ikisi de negatif çıktı. 34+4 haftalığım
Ayshababy Kubrabsyg bu testler dogru sonuç vermiyor ya kan verin yada predictor alin ama bu mor kapakli olanlari almayin
Minnakpopus Kubrabsyg ben çizgi göremedim ama lütfen hemen kan verin ama bizede haber verin sonucu. Çok dua edeceğim ablan için 🌸
atlasinannesi_ Kubrabsyg benim testim de böyleydi bat20 . Ertesi gün kan verdim bu gün sonucum çıkmış 16.2 . İnşallah vardır canım 🙏🏻
Kubrabsyg Benim görümcem de heveslenmeyin testler yanıltıyor dedi şimdi kan vermeye gidicez sizce var mııııı
aksakallardan Çok silik şekilde gördüm gibi ama yine de çok heveslenmeyin kan sonucunu merak ettim bende bilgilendirin lütfen ❤️😁
Emneyldzlarr_50 İnanın çok silik var gibi yine de emin değilim hayırlısı olsun gönlüne göre versin inşallah
Busraaaakkk Şu mor kapaklı testte tam belirgin kırmızı çizgi göreni bu sitede ben hiç görmedim bacımlar, benimde bat 17-18-19 bugün yapayım dedim ama sonuç üzdü. Test mi yanlış bilemedim gecikmeyi biraz daha bekleyip kan vericem 🥲
aksakallardan Busraaaakkk canım yerinde olsam yarın kan verirdim gecikme olmadan kabul ediyorlar mı kan testini?
Busraaaakkk aksakallardan evet ediyorlar ama Cumaya kadar regl beklesem mi diyorum uygulamaya göre yarın adet günü gösteriyor bende öyle bir şey ki bi ay 26 güm de bir olduysam diğer ay 27 günde bir olmuşum yarında olabilirim belki ama regle dair ufak bi belirti yok kasıklarım da ise batma var yanma gibi böyle inanın anlam veremiyorum
ASE6154 Busraaaakkk yani genelde testlerde sıkıntı varsa pozitif çıkanlar yanlış oluyor. Negatif çıkan testin yanlış olması düşük ihtimal, Allah gönlüne göre versin inşallah
Lunapark Kubrabsyg hem bir iki test daha alın eczaneden en kalitesinden (erken gebelik) hem de kan verin hemen 🙏başlığınızı görünce bile duygulandım🥲umarım herşey gönlünüzce olur,sağlıkla🙏umarım yalancı çizgi değildir( evet çizgi görünüyor 🥲)