Premsescik https://imgyukle.com/i/CBC4D8 Bugun gittim ufak daha bebek dedi 2 hafta sonra gel dedi sizde tahminde bulunurmusunuz
GirlandBoy_Mom Ebru_ebru inşallah canım bi kızım var bide oğlum olsun isterim Rabbim her iki duyguyu da tasmayı nasip etsin inşallah 🤲
Ebru_ebru Premsescik sağlıkla kucağınıza alın ama ultrasyın kalitesi iyi değil o yüzden bilemedim. ☺️