Kızlarrr adetim bittiği günden itibaren ovülasyon testi yapıyorum. Aynı saatlerde yapmaya çok özen gösteremedim açıkçası. En son test bugün az önce yaptığım test. Dün çok fazla akıntım oldu dün ve ondan önceki günü değerlendirdim. Son test bugüne ait. Bugünü değerlendirmem gerekir mi çatlama olmuş mu acaba ne dersiniz 