LoisLane benm o bir tarafa toplanma bebek hareketlerini hissettiğim andan beri var. Seviyor benmm bebiş gerilmeyi ziplamayi vs. Nstye toplamda 3 kere girdim ama hiç bir zaman sancı çıkmadı. Ve kasilmalarim her gün olmak üzere gün içinde yaklaşık 20.kez falan rahat oluyordur. Ben de korkmuştum ama edindiğim bilgiler sonucunda her toplanmanin kasılma olmadığını anladım. Yani eğer toplanmaniz varken bebek hareket ediyorsa o bebek toplanmasiymis ama hareket etmiyorsa uyudugundan vs eminseniz, mesela toplanma olur ve bebek hiç hareket etmez o kasilmaymis. Benm toplanmalarla birlkte bebek sürekli hareket ediyor. 34+4 haftaligiz