ayseayseaysee
Burası bilgi paylaşımı, sohpet gibi konularda çok güzel olsada maalesef bana çokça korkuda kazandırdı. Bir ara girmeyi tamamen bırakmıştım. Mümkün olduğunca okumamaya çalışın. Şahsen ben çok etkileniyordum. Ben holter takmadım. Düzenli olarak sabah aç, ilaçtan 1 saat sonra tok. Öğlen, akşam aç, ilaçtan 1 saat sonra tok. Gece yatarken gibi ölçümler yaptım. Dr ile paylaştım. Ama riske atmamak için randevumda yüksek çıktığını gördüğü an ilacı başlattı. Daha sonra da bu şekilde ilaçla devam ettim. Şuan düzenli 3 ilaçla 13-8,5 üzeri pek görmüyorum. Benim doktorum sadece büyük yada sadece küçük değil ikisi birden 13-9 üzerine çıkmaması lazım demişti. Bir de kafaya takmak, stres, korku, sık ölçmek benim yükselmesine sebep oluyor. Ona da dikkat edin. En doğru yönlendirmeyi zaten doktor yapacaktır en kısa sürede bence bir tekrar doktorunuzla görüşün.