DMLBRK Sazenin Banada bakarmısınız lütfen 🥰 https://imgyukle.com/i/CsUW7U https://imgyukle.com/i/CsU2Nj
DMLBRK Sazenin 5+5 ken iki kese görüyorum ama biri kanama olabilir dedi 6+0 da tek bebek var ve kanama alanı var bebeğe yakın o yüzden ilaç başlıyacaz dedi fitil olarak kullanıyorum pazartesi tekrar gidicem inşallah bi sorun yoktur korkuyorum 🥹