Canoski çok geçmiş olsun çok sevindim. Ben de 2 hafta sonra amniyosentez yaptırıcam inşallah ben de hayırlı haberler alırım. ‘Doktorları dinleseydim çocuğum ölmüş olacaktı’ diye tüm doktorları genellemeyin ama lütfen. Doktorlar öncesinde zaten bize amniyosentez, cvs yaptırıp bunu netleştirmemizi tavsiye ediyor zaten. Size direkt olarak aldır diyen doktor varsa kapısından bile uğramayın aman zaten. Ama doktorlar öncelikle bu durumu netleştirme konusunda bize yol gösteriyorlar