Fnd25 kızlar şuan 4+4 olduk biz :) geçen hafta pazartesi 3+2 iken betam 262 di doktor gayet güzel dedi bakmadı tekrar. burda okuduklarıma göre benim beta haftaya göre yüksek geldi bana bilgisi olan var mı :)
busrasya Fnd25 kaçla başlaması önemli değil iki günde bir iki katına çıkması önemli canım erken döllenme olabilir kişiden kişiye hatta benekten bebeğe bile değişiyor beta bazıları çok yüksek rakamlarla öğreniyor bazıları çok düşük
AybenYB Bence normal 2ye 3e katlanarak gitmesi gerekiyor ben 3. Haftada öğrendim 71.5 ti iki gün sonra 314e çıkmıştı
Lala02 Ben kaç haftalıkım bilmiyorum ultrasonda hiçbişeu gözükmüyor. Son reglde 25 ekim. Ama dün betam 405,63 çıktı doktor geç döllenme olmuş dedi. Cuma bi daha baktırıcam
busrasya Fnd25 erken döllenme olabilir mi canım erken yumurtlamışsındır çünkü betanın kana geçmesi bile bir süreç adetten hemen sonra yumurtlama olmuş gibi sende bir ihtimal daha var ikiz de olabilir
Fnd25 busrasya ben adetten sonra ovülasyon takibi yaptım işin garip tarafı hiç koyu çizgi göremedim en koyu gördüğüm adetten bir gün sonraydı onuda tam aynı koyulukts görmedim