Bus1998ktp Ne desem boş çünkü bende aynı durumdayım beta düşmesi var kese normal yine umut işte bende hiç görülmedi bebek hani umut verip üzmek istemem de belki bebek görüldü ise gelişme olursa diye bu aralar ne oluyor bilmiyorum insan o kadar bekleyip umut edince sonrasında böyle bir acı olması üzüyor isyan etmeyiz Rabbim nasip etti rabbim alır nasipten öte yol yok ama benim bundan sonra daha fazla umudum var elhamdülillah Rabbime bu kadar nasıp eden bundan sonra hayırlı sağlıklı uzun ömür evlat nasip etsin isteyen bekleyen herkes ile beraber amin amin 🤲🏻🤲🏻