Bahar77777 Kızlar sağ kasığım sürkeli pıt oıt atıyor ama içerden daha çok hisediyorum bazen çok kuvvetli bazen seğirme gibi çok tatlı ya arka arkaya atıyor bişi acaba hıçkırıkmı tuttu bebeğimi ondan mı bu kadar güzel hissediyorum tekmemidir yani 🥹🥹🥹🥹
danla2711 Bahar77777 bence bebeğin hareketi canım zaten tam hissetmen gereken haftalardasın 🥰 bende 17+1 im bende hissediyorum bir kaç kez pıt pıt minik minik atıyor ama her hissettiğimde farklı yerde oluyor 😂😂 bizim cinsiyet erkek 🥰
Nese21 Bahar77777 evet bebeğinin hareketi o zaten dışarıdan gözle görülecek şekilde hareketi olmaz daha ufacık.. tatlı bir his ama..Ben elektrik çarpıyor gibi anlık olarak hissetmiştim..16.haftada hissettim ilk gebeligim.