gurcu-kiz Selda21- kalp atışını 2 hafta sonra gittiğimde duyucam doktorum önermedi pazartesi gitmiştim daha çok küçük zarar görmesini istemiyoruz biz dedi bende tamam hocam demiştim 🙈
Meryemld Bende ¾ haftalığım ilk bebeğim çok heyecanlıyım. 5 aralık beta 6.71 ertesi gün 15 ertesi gün 36.25 çıktl sonra beta takip etmedim. Regl günüm 13 ekimdi şükürki olmadım🙏🏻 çimdi günleri sayıyotum bir iki hafta geçsinde bebişimi gidip göreyim