Nazandeniz Hatice99 29 haftalığım şu an için kılıyorum daha ağırlaşırsam oturarak kılarım.rabbim hepimizin namazlarını kabul etsin
Endegerlimoglum Hatice99 maşallah size ya. Allah kabul etsin namazlarınızi. Bende çok istiyorum ama bi kilamadim namaz😔 çok imrendim şuan sizi❤❤
Mrv133 Minikmucizemibeklerkeen bende 28 olucam yarın ayakta kılıyordum şimdi ikindi namazımı otrarak kıldım okadar ağryoki sırtım belim rabbim inşallah kabul eder
Minikmucizemibeklerkeen Mrv133 olsun canm niceleri var bahane edip kilmyo bile Allah kabul eder sen mecburiyetten oyle kilyorsn en azindan caban var 😍
Kbr19 Hatice99 secdeye inip kalkarken bacaklarimi yeterince aciyorum Allaha sukur cok problem olmuyor 😊
Muhammedamine Hatice99 40+0 haftada doğum yaptım sadece son 10 günüm kala oturarak namazımı kıldım diz ağrılarımdan dolayı Çok şükür Rabbime . 🤲🏻🤗 Önemli olan niyet nasıl kılınırsa kılınsın yeterki namazınızı terketmeyin
ZeynepAydin Allah kabul etsin İnşAllah hepinizin namazını ben de baş dönmelerim olduğunda oturarak kıldım şimdi ayakta kılabiliyorum çok şükür 21haftalık olduk ağrım olduğunda oturarak kılıyorum