Lavinyam06 canım bende 2 ay once histeroskobi oldum yapısıklık acıldı kürtajdan kaynaklı yapışıklık olmuştu bende
Cok basit bi ameliyattı 30 dk bile sürmedi ağrısız
Sağ tarafında gölgelenmeler varya onlar ufak yapısıklıklar sanırım ama benimkisi tam ortadaydı kenarda olsa sorun olmaz demişti doktor
Rahminde bi tık şekil bozuklugu var gibi kimi doktor gerek duymuyor ameliyata, ama gerek duyarsa kesin yaptır hiç zor bişi değil
Tüplerinde sorun gözükmüyor