Mide bulantılarım 3 hafta önce başladı aşırı şiddetli koku hassasiyeti var ve doğal olarak hiçbir şey yiyip içemedeğim için Yorgunluk halsizlikde oluştu. 3 kilo kaybettim ve aşırı korkuyorum bebeğin gelişiminde etki edecek diye. Prilam dr hiçç fayda etmiyor. Dayanamıyorum benim gibi bu durumu yaşayan var mı varsa siz bu süreçte neler yapıyorsunuz 😞