Ummuhanyeslova Kızlar sezeryandan sonra eve giderken arabada sarsıntı oldukça karnım çok acımıştı ilk doğumda owlinin korsesini aldım acaba çıkarken üstten de olsa onu hafif sıkmadan taksam olurmu karnım oynamasın diye 😍
Gzde_defne Ummuhanyeslova ben rahimden ameliyat oldum sezeryan gibi.ertesi gün 3 saatlik yol yaptım eşim arabanın lastiğini indirdi bana faydası oldu.korse kullanabilir misiniz bilmiyorum ama kullanamazsanız bu yöntemi deneyin
Imasleeper Ummuhanyeslova bana doktorum ikinci günü varsa tak rahatlarsın demişti olmadığı için takamadım. Alınca taktım ve arabada çook rahat etmiştim hayatımı kurtarmıştı hafif sıkmadan takabilirsiniz sizde