Merhabalar hanımlar 5 aralıkta doktora gittiğimde 5hafta 3 günlüktü bugün tekrar gittim 8 haftalık olduğunu söyledi alttan muayenede kalp atışlarını duyabildik ve beyninde sıvı birikintisinin biraz fazla olduğunu takibe alınmam gerektiğini söyledi 10 gün sonra tekrar gideceğim bu gibi durumlar yaşayan var mı biraz endişeliyim açıkçası.