Username06 Kızlar banada 7 haftada gittim 5 haftalık dedi kesem 11 mm geçen hafta en son betam 10 bindi
Username06 ozge-5858 bebeği görmedi 😒 bide üstüne 5 hafta dedi benim değeri 60 70 binlerde olması lazım şu an bu değerle beş hafta olur mu anlamadım
nurssmom Username06 değerlerle haftanın bi alakası yokmuş diye biliyorum tahmini bir aralık veriliyor sorun etmeyin
Dtgebe Username06 bende kese de erken görüldü sadece kalp atışı geç duyuldu şu anda 17. Haftadayız maşallah bebeğin gelişimi önde devam ediyor 😍
Username06 nurssmom işte hep kafamda değer daha yüksek olunca hafta yüksek olur diye kodlamışım ondan sanırım
nurssmom Username06 evet maalesef herşey herkesinkiyle aynı olsun diyoruz ama hepimiz farklı bedenleriz vücudumuza farklı şeyler dahil oluyor genel olarak aynı olsakta hepimiz çok farklıyız. Yani belkide ikizdir üçüzdür bilemeyiz ki 🤣🫢
nurssmom Username06 tek kesedede çoklu bebek olabiliyor ana şaka yapıyorum tabiki hakkınızda hayırlısı olsun 😌Rabbim güzel haberler almayı nasip etsin inşallah ❤️