busra05_ canım ishalin bebeğe bir zararı yok. Uzun süre devam ederse bir idrar tahlili verirsin protein veya ketona baksınlar diye. Kilon ve yemeğin normalse geçer. Patates, muz, yoğurt yemeğe çalış. Kefir içmekte iyi gelir. Bol bol su iç geçer inşallah. Ben gebeliğini öğrendiğimden beri ishaldim çok şükür bir şey olmadı. Demir ilacı kullanmaya başlayınca geçti. Endişelenme. Dediğim gibi bir haftadan uzun sürerse tekrar gidersin. (Ebeyim ve bende 17.haftadayım)