Canimbebegim cnm banada basından beri öyle diyo doktorlar perinatolojiye gittik o da sıvı tüket ama artcagının garantisi yok dedi o ara cok üzüldüm hep aglıyodum sonra doktor böyle gidicek Allahtan azalmıyor bu sekilde idare edip doguma alıcaz zamanı gelince demişti aynı seyler yani.sonra ben hiç kafaya takmamaya basladım bebegimn gelişimi iyi böbreklerinden sıkıntı yok idrarını yapıyor düzelir toparlar dedim deveci armudu okumustm doktora sordm iyi gelir diyemem ama psikolojik olarak iyi gelcegine inanıyosan ye dedi.her gün 1tane büyük yedim.bi şişe aldm kendime suyumu hep düzenli içtim sartlandırdım kendimi su saate kadar su kadar şişe diye.günde 3,5 4litreyi buluyor içtigim su.sen hiç merak etme düzelir benimki düzeldiyse seninkide toparlar.benim suyumun az olmasının nedeni marjinal insersiyon muş.kordon plesentaya ortadan girmesi gerekirken kenardan giriyormus bu da bebegin beslenmesini suyunu gelişimini etkilermiş.ama Allahın hikmeti işte bana suyundan yana etkiledi onuda toparladı cok şükür sen moralini yüksek tut meyve ye bol bol armut mandalina portakal falan hiçte üzülme stres cok etkiliyor kesinlikle inanıyorm buna ben stres yapmayı bıraktıgm zaman normala döndü