Canesss Bugün sabah 8 den beri takip ediyorum bebek az hareket ediyor ettiği hareketler de tekme değil genelde bir yere toplanma 34. Haftadayım normal mi anormal mi ilk defa böyle oluyor ilk gebelik olduğu için bilgim yok
mcansu Canesss artık yeri daralmaya başladığı için aktif hareketleri eskisi gibi sert ve güçlü olmayabilir kanala doğru indikçe iyice kısıtlanacak. Hafif veya şiddetli günde 10-12 defa hissetmek normaldir
Peri_Omer Canesss iki gun önce arkadawimiz 9 aylik bebeyini kayb etdi karninda .. bir anda bebek haraket etmemiw be doktora gitdi yawamiyormuw( o yuzden bu weyler beni cok korkutuyor artik firsatiniz varsa kontrol olun
Dicle_16 Canesss benimde bu şekilde 37. Haftadayım 2 3 haftadır bu şekilde doktorum 10 dan az hareket ediyorsa sıkıntı var demektir hemen acile gel demişti böyle olursa radyolojiye gönderdi detaylıdan bakılacak nedeni
Alpmom__ Canesss benimki de öyleydi 34. Haftada . Kontrole gittim suyu azalmış. Doktorumuz sıkı takipte . Bende hareketlerini sayıyorum günlük kontrole gidin mutlaka
Ayshababy Peri_Omer canım belki onun bişeyi yoktur boyle şeyleri post altina yazmayin doktora gorunun deyin ama boyle şeyler aşiri pskolojik bozuklu bebekte sıkıntı olmasa bile şuan anneye iyi gelmeye bilir ben bile boyle etkileniyorum boyle şeyleri soylemeyin
busrasya Peri_Omer Allah sabır versin arkadaşınıza 9 ay boyunca bu hikayeler yüzünden hamileliğimi kendime zehir etmiştim en sonunda hassas içerikleri kapatmıştım görmemek için keşke söylemeseydiniz post sahibi zaten streslidir iyice stres olabilir
Canesss Ayshababy evet çok haklısınız aynısının illa bende olmayacağının bilincindeyim ama yine de ister istemez etkiliyor çok şükür ki benim bebek hıçkırmaya başladı iyiyim diyor 😅
helloandhello Ayshababy çok katılıyorum kimse bir anneye olumsuz örnekler verip durmasın ciddi manada psikolojilerini bozuyorsun herkesin burası güzin ablanın yeri değil
Ayshababy Canesss maşallah canım korkma bende hep stres oluyorum bide daha 15 haftalık haraketlerini hisetmiyorum boyle postlardan çok etkileniyorum
Canesss MUCIZEMM__ ister istemez oluyor korku korkmayın diyemiyorum bir an önce zamanları gelse doğsalar da gözümüzün önünde olsalar
Canesss Dicle_16 inşallah iyidir bebeğiniz ben de bir kaç gün önce gitmiştim acile o zaman da çok hareketliydi nst de Nabız 180 çıkıyordu bebeğin ona da iyi bir şey değil gibisinden konuştular çok hareket de az hareket de sıkıntı sanırım
LoisLane Dicle_16 gün içerisinde mi 10 kez hareket etmesi gerekiyor acaba. Kimisi gün içerisinde diyor, kimisi 3 saatte 10 kez diyor, kafam karıştı benim de iyice, 33.haftadayım
Canesss Alpmom__ geçmiş olsun suyu nasıl azalıyor acaba bunu çok merak ediyorum sebebi ne oluyor yani suyu sızıyor fark etmiyor muyuz ki
Alpmom__ Canesss inanın sormadım . Ama ultrasonda gösterdi gördüm . Bende gebeliğin başından beri devam eden ishal durumu var içtiğim vitaminlerden kaynaklı . Suyu da maksimum 2 litre içebiliyordum ondan olabilir diye düşünüyorum . Siz de ihmal etmeyip gidin mutlaka. Kritik haftalardayız artık
Canesss Alpmom__ ben de su fazla içemiyorum doktor 2 haftada bir çağırmaya başladı ama ben her hafta gitmeyi düşünüyorum kasılmalarım çok çünkü karnım çok sık sertleşiyor doktorun lafına bırakmayım
Alpmom__ LoisLane yani şöyle yapıyorum ben . Sabah uyandığımda hareket var mı ? Öğlen var mı ? Bir şey yiyip içtiğimde hareket var mı ? Yatarken var mı ? Bir günüm böyle geçiyor … Eğer azsa hareketi doktora gidiyorum