benim de 6.hafta da mide bulantım olmuştu kusma olmuştu 1 hafta sürmüştü ama sonra gecti şu an 36+6 haftalığım bir kac gündür mide bulantım oluyor onca ay hiç olmaması çok iyiydi doğum yaklaşıyor diye mi bilemiyorum ama her hamilelik bir olmuyor belki sizinde geçer 🥰