Kızlar 2 ay önce ki gebeliğim geç döllenmeydi gecikmemin 2. Günü kaset test yapmıştım negatifti 10. Günü hatta 11. Günü kanda 53 ile kaset testte hafif çizgi erken gebelikte de aynı hafiflikte öğrenmiştim dün adet olmam gerekirdi olmadım bugünde olmadım bugün erken gebelik testi yaptım çıkmadı acaba varsa gene geç döllenme ihtimali doğrultusunda çıkmaması normal mi yoksa da ben niye adet olmuyorum peki ?? Belirtim vs de yok