Diyabetlianne Kızlar cuma günü ilk muayene olucam tam 5 hafta oluyor bebeği de görebilir miyiz ultrasondan çok heyecanlı ve stresliyim
efeduru Diyabetlianne yani sanmam bebek için erken ben 5+5 te gittim daha dün keseyi gördü 7 8 de bebek görünür