Ceydametee 2.uyusmazlik iğnesini kaçıncı haftada yaptırdınız?İlla ki 28.hftadamı yapılması gerekiyor biz 29.haftadayiz bide sigorta karşılıyor mu kızlar özelde ödeme yapılıyormu bilenler bilgi verirse çok sevinirim🙏🏻
Nhrr Ceydametee 28. Haftada yapılması gerekiyor. Test yapiyorlar negatif çıkarsa iğneyi yapıyorlar sorun yok demek. Pozitif çıkması sorun oluşturuyor o zaman iğne yapmıyorlar takip ediliyorsunuz. Devlette yapıyor özel de. Ben özelde 2 hafta önce 750 TL ye yaptırdım.
Aise2861 Ben devlete gidiyorum. Her ay test yapılıyor pozitif olmasına karşın. Kanaman olmuştu 7. Haftada yaptılar bir tane. ücretsiz yaptılar yani
Ceydametee Aise2861 Benimde 11.haftada kanamam oldu devlette yaptırdım bende kanamadan dolayı yaptılar hatta yatış gösterdiler ücretsiz olsun diye yoksa para vermem gerektiğini söylemişlerdi
Ceydametee Nhrr Devlette yaptırdım ama özeldekinden fiyat alamadım airetten hastane para almiyordur heralde iğneye diye düşünüyorum
yeni_anne2 Ceydametee geçmemesi gerekiyor 28 haftayı ben iki gün önce yaptım devlet hastanesıne tam 28 haftam da randevu aldım 16 gün öncesinden almıştım ki tam 28 hafta da gideyim diye test yapıldı aynı gün icinde iğne yapıldı testim negatif cıkmıştı benim doktor bu iyi birsey demisti
yeni_anne2 Ceydametee kaç haftalık oldunuz randevu alıp gidin yine de ama vurmamazlık yapmayın sakın belki yapılır yinee de
Nuraynuray Ceydametee ben de 28+2 de yaptırdım ihmale gelmez devlette randevu yoksa bir an önce özele gidin yapılıyorsa bu haftada yaptırın
Ceydametee Nuraynuray Sağlık ocağından da aradılar zaten haftaya gidebilirim anca sıkıntı olmuyomus test e goreymis yapmayabilirmiste doktor