39+1 ne sancı çıkıyor ne kasılma ben de çok iyim suyum da iyi .. doktor rahmin çok rahat dedi hiç kasılma bile yok dedi .
Açılma da yok . 40 haftadan sonra suni ile deneriz açılma olmaz ise sezeryan yapicam dedi kızlar beklesem mi napsam bilmiyourm başına gelen var mı