Selamlar Arkadaşlar ben Ekim Ayında 2 Doz Metotreksat İğnesi Oldum Ve 2.Dozda etkisini gösterip Düştü İlk Adeti de gördüm 2. Adeti bekliyorum 2 ay oldu gebelik ne zaman dusunmeliyim biraz bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi? Aşılama ile Gebelik elde etmiştim ama nasip olmadı nasıl bı yol izlemeliyim..