Betuskefeli Günaydın anneler ve anne adayları 🙈 benim değerim daha önce de yazdığım gibi çok düşük başladı 78’ de başladı. Ama şuan da 290’dan 1666 yükseldi 😊 Sizce ikiz olma şansı var mı 😊 2 haftalık bir gebeyim 😊