Merhaba 2 yaşında kızım var ve 8 aylık gebeyim
Bazen öyle çok zorluyor ki beni bağırmak zorunda kalıyorum sonrada oturup ağlıyorum benimle aynı durumu yaşayan var mı . Kızım herşeye ağlıyro herşeye vuruyor çok sabırlıyım ama bi yerde kopuyorum ağırlaştım beni taşı diyor ağlıyor emmek istiyor lütfen yardım