Busramnida Bir arkadaşım kafamı karıştırdı güya geç döllenme olursa erkek oluyormuş böyle bir şey yoktur bence sizce ? 😁 geç döllenme yaşamış olan hamişler cinsiyetiniz nedir merak ettim 🤗
turkan403 Busramnida 🤣🤣 ilk kızımda olmadı ikinci ve üc gebelik te oldu geç dölnme ama kız cinsyeti gec dölnme kız bebek derler hep☺🤣 yerleşme kanması görürsen erkek bebege derler ikisnde görmedim bunda gördüm ama hurafe tabiki
busraanneoluyor Busramnida geç döllenme oldu ve erkek 🤣🤣🤣 ama.boyle bişe oldigunu bnde daha şimdi duydum sizden 😬😬😂♥️
nurdaneg0716 Busramnida Hepsi hurafe canım inanma Rabbim bilir cinsiyetini en başta sonra da zamanla ultrasonda görürsün zaten önemli olan sağlıklı olması en başta
Nur_Erdugan53 Busramnida Bana da Geç döllenme kız dediler ama erkek oldu bence hurafeler ama bilmiyorum artık😳
Mervecihan_ Busramnida iki geç döllenme ve ikiside kız 😂 35 günde bir adet olurum o yüzden geç oldu ikiside bu da bir hurafeymiş😂