Kızlar ben normal doğum istiyorum Allah nasip ederse son 8 gün ama bebeğim aşağı inmedi daha inmesi için bekleyişteyim fakat 8 gün ardına inmezse sezeryan olacak kayınvalidem ve annem de erkek çocuğu geç doğar bekleriz diyorlar ben zorunda kalırsam sezeryan olurum ama kime sorsam özele giden hep sezeryan günü almışlar özel hastaneler uğraşmak istemiyor mu para için mi diye yapıyorlar çok düşünüyorum boşuna ameliyat olmak da istemem sizce beklemeli miyim