0680 fikir bu sorulur. Gittim hiçbirşey yapmadılar. Acile gidip gitmemeyi ısrarla bu yüzden sordum. Randevu günü mü beklemeli miyim diye ikilemde bu yüzden kaldım. Kalp atışını bari duyayım dedim gelmişken doktoruna gel dediler. İlk gebelik tecrübesizim sorup öğreniyoruz. İnsanları yargılamayın.