rabiayy ben geçen sene Nisan ayında kimyasal gebelik geçirdim Nisan sonu gibi kanamam bitti iki hafta sürmüştü yanlış hatırlamıyorsam 5 Haziran’da adet gördüm işte o zamanda hamile kalmıştım sağlıklı bir gebelikti yani doğurdum bile 😅 ve doktor şey demişti kimyasal gebelik geçirmen de iyi bişey demekki hamile kalabiliyorsun bir sorununuz yok