Kızlar sezeryan olacağım 38+6 da 24.12.24 de ama bebeğimin kafası Baya önden gidiyor kendi de iri bir bebek 37+3 de gittiğimde 3600 gramdı doğuma kadar 4 kilo olur gibi sezeryan olacak ama iri olduğu için T şeklinde kesi olur yazanlara rastladım daha önce bunu yaşayan var mı