Aslaninannesi_ Melosum34 ay en sinir olduğum şey banada ciğer geliştirici iğne vurdular serum falan verdiler sancı var bebek doğum pozisyonunda diyor açıklığım yok ama diyorum suratıma bakıyorlar . Gerçekten ülkede sağlam kadın doğumcu yok yani
Melosum34 Aslaninannesi_ herşey maddiyat zaten maddi açıdan iyi olmak gerekiyor sağlık konusunda bile yoksa bir hiçsin maalesef
Merve-metin Melosum34 Allah Allah yalancı sancı mı acaba senin yaşadığın ama açıklama yapması gerekiyor ne olduğuna dair kontrole gittiğinde biraz sert dille konuş canım gerekirse açıklama yapmak zorunda sonuçta ne olduğunu bilmek en doğal hakkın
Melosum34 Merve-metin biraz yükselince yanındaki asistan hemen dışarı çıkarıyor sıradaki gelsin diyor kapıya koyuyorlar asla ama asla hakkımızı savunmamıza müsade yok
Maviniz Melosum34 ayni durumdayım gün içinde hele ki bir yeri uzun süre yürüyünce sertleşiyor birde geceleri çok ağrı yapiyor
Melosum34 Maviniz evet yürürken kasığımda birikiyor sanki adım atamıyorum o tarafı tutup öyle yürüyorum zar zor
Aysenur_0046 Melosum34 kasılma oluyor canm bebek kasılıyor bende de öyle oluyor biryere toplanır sert olurdu
Melosum34 Aysenur_0046 ilk çocuğumda hiç bu kadar sert olmamıştı baya sertleşip top gibi oluyor dışarıdan bile yamuk duruyor karnım öyle olunca
Merve-metin Melosum34 aaaa kendini beğenmişler salaklar ülkede sağlık sistemi çökmüş resmen adam akıllı açıklama yapan yok
Aslaninannesi_ Melosum34 canım maddiyatın olduğunu anlayıncada bin tane test yapıyorlar ben o yüzden aylar önce doktorumu değiştirdim düşün yeter dedim bu ne . Rabbim yardımcımız olsun evlatlarımızı iyi insanlarla karşılaştırsın sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Melosum34 Merve-metin evet maalesef öyle doktor ses etmiyor asistana diyor kızım sıradakini çağır diye tıpış tıpış çıkıyorum bende mecbur kilo soruyorum diyor çok mu önemli cinsiyeti bile 25.haftada söyledi oda surat yaparak
Merve-metin Melosum34 hey allahım yaaa aslında böyle doktorları şikayet edeceksin sağlık bakanlığına o zaman bi daha böyle yapabiliyorlar mı bakalım
helloandhello Melosum34 Hergün yaşıyorum bunu artık kaya parçası var gibi içerde bide sağda oluyor genelde sertleştiği an tuvaletim geliyor hatta 😌
Senaasyaali helloandhello İyi günler doğum yaptınız mı acaba ? Bende şuan 26 haftalık hamileyim ve uzun süredir kasilmalarim oluyor doktorlar normal diyor rahim ağzına bakıyor iyi diyorlar ama ben tedirgin oluyorum.
myangelson Melosum34 erken doğum riskiniz mi var ki ? Evet sorun anlatın durumu biraz bilgi versinler anlatsınlar en azından