İlk doğumum da yaptırdığım epiduralden sonra bel ağrısı kaldı ama kadın doğum doktoru da fizik tedavi doktorları da epiduralden değildir, emzirme pozisyonundan, ani hareketlerden vs denildi. 2 sene belim ağrıdı ama sonra kendiliğinden geçti. Bu doğumumu da inşallah epidural istiyorum.