Esra1139 bence önemli olan sağlıklı olması sizi anlıyorum benimde oğlum bir yaşında kızım olsun istiyordum ama oğlan dedi gittiğim doktor rahim kasılmaları çıktı düşük tehlikem var mümkün oldukça kalkma
dedi
o an dedim yani cinsyet felan önemsiz onu kaybetme korkusu daha kötüymüş 😔😔