Merhaba kızlar gebeliğim için riskli dediler 7 haftalık biliyordum 6 haftalık çıktı kalp atışı duymadılar bugünde kan verdim beta 48bin çıktı daha önce verdiğimde 6800 çıkmıştı yani düşmemiş yükselmiş daha erken diyemi kalp atışını duymadım ilerleryen zamanlarda duyarmıyım böyle olan varmı