Ben brown hiç kullanmadım. Nexsustan memnunum. Dijital ekran olan da bebek için ayrı ölçüm alanı var. O gayet ideal oluyor. Güvenle alabilirsiniz. Ama dediğim gibi brown’u tecrübe etmedim. Ben nexsusun nebulizatörünü de kullanıyorum. Ondan da memnunum gayet sessiz, güzel marka yani